DN:s ledarredaktions komplott mot feminism?

Jag har inte DN på jobbet men igår eftermiddag gick jag in på DN.se för att kolla om det var några intressanta ledare eller inlägg på DN Debatt. Ja, kan man säga. DN Debatt var nämligen skriven av Margareta Sandebo Eriksson. Nej, jag skall inte kommentera inlägget. Däremot får det mig att undra om att det faktum att ledarredaktionen på DN ger utrymme till Sandebo Eriksson är en del i en avancerad komplott för att misskreditera och skada feminismen…

One comment

  1. DN’s hemsida verkar ligga nere. Jag kan bara anta att det beror på den massiva trafiktillströmningen som genererats av att du länkar till dem från bloggen…

Kommentera

